nattas simsblogg

Alla inlägg under juli 2014

Av nattas simsblogg - 15 juli 2014 22:37

 

Keli och Corey flyttade in i ett litet hus som Kelis farmor hade bot i. Det kanske inte var så värst snyggt men det

brydde sig Keli och corey inte om änns. Direkt efter dem hade gåt runt och tittat så åkte dem och sökte efter ett jobb.

Keli blev en staylist och Corey blev en Läkare. Litte senare på kvällen När Keli skulle gå och lägga sig så mådde

hon inte så riktigt bra så hon sprang till toaletten och kräktes. Efter det så gick hon och la sig igen.

Vet att ni säkert tyckte att den var välldigt kort men det är något fel på min dator så jag kan inte spela sims på kanske 1-3 månader. Man får ju hoppas på att man får en helt ny dator i present om 2 nånader då.

 

PGC
Av nattas simsblogg - 13 juli 2014 23:24

Om ett par veckor så kommer EA släppa ut ett demo till spelarna så att man kan prova att skapa simmar till spelet. Det många undrar nu är säkert om det är gratis, om man behöver origin och hur man kommer in på the sims 4 demo. För som nog alla har sätt så har många skapat simmar redan nu och lagt in dem på sinna bloggar och delat på facebook osv. Demot finns tillgänligt nu men det är bara för innbjudna. För några av EAs fanns. Men dem kommer släppa demot den 12 agusti tror jag. Det är vad iallafall jag har hört. Sen så är det hellt gratis för alla. Man behöver origin till det. Sen så finns det tyvär inte en Mac-version av the sims 4 skapa en sims demo. 

                                            

Av nattas simsblogg - 13 juli 2014 19:07

  

  • allt är nästan CC
  • kön- Kvinna
  • Hud färg ljus brun Hår färg- Blond ögonfärg- Ljus blåa
  • ålder- Ungdom
  • egenskaper- Vegetarian, Flörtig, Stjärnkvalitet, Festprisse och Fiskare
  • favoriter- Limepaj, Indie och kryddbär
  • stjärntecken- Skorpion
  • Livslong önskan- Presentera det ferfekta hem akvariet

                                                           Ladda ner

 

Av nattas simsblogg - 12 juli 2014 09:30

Nu hade jag tänkt att jag skulle börja med önskesim. Har tänkt på det jätte länge nu och sen har jag inte haft något att blogga om så då tänkte jag börja med önskesim. Följ bara det jag har skrivit här nere. Om ni vill ha en sim skriv bara i kommentarerna i detta inlägget. jag kommer ladda up simmarna på thesims3.com när jag har tid.


                                        1. Vilka expansionspaket och prylpaket du har installerade

             

                                        2. Om du vill att jag ska annvända CC  

                                                   

                                        3. Simmens kön

                                            Man/ Kvinna

                                               

                                        4. Vad Hen ska heta

                                   

                                         5. Hudfärg, Hårfärg och ögon färg

                                                   

                                         6. Ålder

                                            Småbarn/Barn/Ungdom/vuxen/Åldring

           

                                          7. Egenskaper, Favoriter

                                   

                                         8. En kort beskrivning/ biografi om simmen 

                     

                                                Övriga önskemål om simmen    

                                                         

Välkommen

    Hej hej. Välkommen till min blogg allsims. Jag som driver denna bloggen heter Nattali Men kallas för Natta. Jag är fjorton år gammal. Jag kommer att skriva om så mycket jag bara kan och när jag kan. Men den här bloggen handlar inte om mig utan det är om spelet the sims Hoppas ni tycker om den♥

Bloggens Mail:

Nattassimsblogg@hotmail.com

Kategorier

Bloggar jag följer

http://alltomsims.blogspot.se/
http://chaossims.blogg.se/
http://fantasims3.bloggplatsen.se/
http://simsdeluxe.se/
http://simsing.blogg.se/

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards